COMPOSITIE

LEREN COMPONEREN IN MAASTRICHT

Leer zelf muziek componeren! Samen met de docent onderzoek je wat jij nodig hebt om het vak componeren eigen te maken: compositieles, harmonieleer, vormleer, contrapunt, theorie, analyse en instrumentatie. Dus gedeeltelijk ziet een compositieles dan uit als een theorieles of arrangeerles, wat in het vak compositie niet meer dan logisch is.

Stillistisch is van alles mogelijk: oude stijlen (van Gregoriaans tot de romantiek), eenvoudig of ingewikkeld, moderne stijlen, jazz of lichte muziekstijlen.

Heb jij al enkele jaren muziekles, kun je noten lezen, beschik je over conceptueel inzicht en ben je gemotiveerd om het componeren te leren? Dan maakt het niet uit of je beginnend of gevorderd muzikant bent. De curus wordt aangeboden als individuele les.

Deze cursus wordt gegeven door:

Henry Konsten

Vul hier de beschrijving in van de docent in.

Plan vandaag
nog jouw proefles.

Plan vandaag nog een proefles bij Kuma Muziekschool
in Maastricht en laat je adviseren door een van
onze gediplomeerde docenten.

Plan vandaag nog een proefles bij Kuma Muziekschool in Maastricht en laat je adviseren door een van onze gediplomeerde docenten.